Namams ir sodui

Namų ir sodo prekių pirkėjai dabar yra geriau informuoti, aktyvesni ir kur kas įžvalgesni nei bet kada anksčiau. Jų tobulėjantis elgesys apsiperkant meta iššūkį nusistovėjusiems verslo modeliams. Kova tarp fizinės prekybos vietos ir el. komercijos buvo užbaigta taikos sutartimi ir tapo patogia mažmenine prekyba keliais kanalais.

Iššūkiai

Miesto gyvenimo stiliui būdingas mažesnis dydis, pvz., kompaktiškos dekoracijos ir miesto sodai.

Norėdami įtraukti, sudominti ir išlaikyti klientą, mažmenos prekybininkai turi perkurti apsipirkimo patirtį atsižvelgdami į kelių prekybos kanalų modelį.

Prekybos internete populiarėjimas suteikė galimybę jungti produktus, paslaugas ir pakuotes bei tiesiogiai juos pristatyti vartotojams.

Kaip pakuotė gali padėti

Sumanus konstrukcijos dizainas gali sumažinti pakuočių apimtis ir padidinti gabenimo efektyvumą.

Internetinės prekybos pakuotės, kurios kuriamos siekiant išlaikyti aukščiausią pirkinių klasės įvaizdį bei būti lengvai grąžinamos, gali padidinti vartotojų lojalumą.

Išmani pakuotė suteikia galimybę prekės ženklo savininkams, mažmenos prekybininkams ir vartotojams sekti produkto padėtį ir būklę per visą tiekimo grandinę.