Elektronikos prekių pakuotės

Šiuolaikinis vartotojas, turintis daugybę ryšio priemonių, yra galingas ir gali lengvai palyginti produktus ir kainas skaidrioje ir labai konkurencingoje mažmeninės prekybos erdvėje. Be to, tai vienas segmentų, kuriame pardavimų internetu apimtis didžiausia. Ne internetu vykdomos mažmeninės prekybos atstovai susijungia, siekdami susigrąžinti ankstesnę galią fragmentuotoje rinkoje. Mažmeninės prekybos internetu atstovų galia ir jų dalis pirkėjo piniginėje ženkliai išaugo. Labai svarbu išlaikyti veiksmingą ir efektyvią logistiką visoje vertės kūrimo grandinėje, nes tiekimo grandinės sąnaudos sudaro ženklią bendrų sąnaudų dalį.

Iššūkiai

Kadangi vartotojų, perkančių elektronikos prekes internetu ir norinčių gauti naudos iš galimybės lengvai palyginti prekes ir gauti nemokamą pristatymą, skaičius didėja, gamintojų ir mažmeninės prekybos atstovų patiriamas spaudimas nuolat stiprėja.

Vartotojų elgesys ir technologijų vystymasis lėmė tai, kad nauji produktai kuriami žymiai greičiau. Siūlomų pirkti produktų ir jų versijų skaičius nuolat auga.

Anot „Forrester“, daugiau nei 50 % visų mažmeninių pardavimų Europoje iki 2020 m. bus susiję su internetu – vartotojai pirks tiesiogiai interneto parduotuvėje, arba per kelis kanalus, kai prieš perkant įprastoje parduotuvėje atliekamas pasiūlos tyrimas interneto parduotuvėje.

Kaip pakuotė gali padėti

Efektyvus pakavimo automatizavimas gali tapti svarbiu konkurenciniu pranašumu – galima parengti produkto greito paleidimo arba pakartotinio paleidimo strategiją ir pirmam įžengti į rinką su patobulintu produktu, tuo pat metu pasinaudojus gamybos ir logistikos ekonominiu rentabilumu.

Spartaus, lankstaus ir automatizuoto komplektavimo ir pakavimo sprendimai gali būti svarbūs prekių ženklų savininkams ne tik kaip efektyvumo interneto rinkose užtikrinimo priemonė, bet ir kaip išskirtinių potyrių išpakuojant produktą namie užtikrinimo priemonė.

Buitinės elektronikos pakuotė suformuoja pirmą įspūdį ir užmezga ryšį tarp prekės ženklo savininko ir vartotojo. Todėl pakuotė yra strateginis įrankis, leidžiantis formuoti vartotojo lojalumą ir stiprinti prekės ženklą.

Plačiau apie mūsų pakuočių dizainą.