Pakuotės gėrimams

Tikimasi, kad iki 2018 m. pakuočių, skirtų mažmeninei prekybai, pardavimai pasaulyje padidės 2 %, skaičiuojant pagal bendro metinio augimo koeficiento (CAGR) metodą. Skaičiuojant pakuotėmis, šis prieaugis sudarys 26,5 mlrd. vienetų silpnų alkoholinių gėrimų, pvz., alaus ar sidro. Dideli tarptautiniai prekių ženklai vis dar dominuoja rinkose. Tačiau smulkios alaus ar sidro daryklos sparčiai vystosi, toliau užimdamos vietos rinkų Vakarų ir Rytų Europoje dalis. Prekių ženklų savininkai prisitaiko prie naujo rinkos klimato, pasitelkdami inovacijas, pvz., naujas kvapiąsias medžiagas ir novatoriškus produktus.

Iššūkiai

Šiuo metu autorinis alus jau įžengė į pagrindinį prekių srautą, sukeldamas riziką, kad autorinio alaus segmento produktai neteks savitumo. Stambių prekių ženklų savininkai reaguoja į rinkų iššūkius, atnaujindami silpnų alkoholinių gėrimų segmentą ir siūlydami šaldytą alų bei sidrų rūšių įvairovę.

Sidro gamintojai galėtų apsvarstyti „autorinių" gėrimų poreikį ir praplėsti savo „Premium" klasės gaminių asortimentą. Sidro rinkoms prisisotinant ir didėjant vartotojų supratimui apie sidrą, paklausą formuos naudos siekiantis masinis vartotojas ir kokybės siekiantis „tikrojo sidro" vertintojas.

Į šį rinkos segmentą įžengia ekologiškesni produktai – ši dabartinė tendencija būdinga visiems maisto produktų segmentams, ir tikimasi, kad ji išliks.

Kaip pakuotė gali padėti

Kainų spaudimas gali priversti prekių ženklų savininkus supaprastinti savo kažkada brangias pirmines pakuotes. Tai suteikia antrinei pakuotei galimybę tapti sumanios strategijos dalimi, užtikrinant prekių išskirtinumą ir įvairovę lentynose, kovojant su prekių savitumo netekimu.

Naudos siekiantiems vartotojams, kurie didina reklaminius pardavimus, pritaikyti segmentinio pakavimo strategiją, kai naudojmas grupinis prekių pakavimas arba dovanų rinkinių pakuotė. Kokybės siekiantiems vartotojams ne mažiau svarbus bus kruopštus kokybiškų medžiagų pasirinkimas ir spauda.

Pasirūpinkite, kad pakavimo medžiagos būtų tiekiamos iš atsinaujinančio šaltinio, pvz., sertifikuotos medienos plaušų. Daugiau nei 80 % tūkstantmečio pabaigos kartos vartotojų priimdami sprendimą dėl prekės įsigijimo atsižvelgia į pakavimo medžiagos tvarumą ir sieja tai su prekės ženklu.

Plačiau apie mūsų gofruotą kartoną.