Pakuotės maistui

Nuosavas prekės ženklas auga tradicinių prekės ženklų sąskaita, priversdamas prekių ženklų savininkus, norinčius išlikti lyderiais, imtis inovatyvių strategijų, o tai taip pat daro įtaką maisto produktų prekių ženklams. Tikimasi, kad nuosavas prekės ženklas ir A prekių ženklai laimės B prekių ženklų sąskaita. Prekių ženklų savininkai gali taikyti įvairias strategijas, siekdami išlaikyti nuosavą prekės ženklą priešakyje. Tai gali būti prekės ženklo stiprinimas, reklama, produktų tobulinimas, naujos pakuotės, nauja kainodara. Pirminės, paruoštos lentynai, demonstracinės pakuotės vaidmuo visoje šioje veikloje gali būti svarbus.

Iššūkiai

Mažmeninės prekybos atstovai tampa galingesni, nes rinkos prisisotina, o mažmeninės prekybos atstovai, pvz., Suomijos ir Švedijos, susijungia. Besivystančiose rinkose, pvz., Rusijos, prekės ženklų savininkų padėtis yra gana stipri, bet tendencija yra neigiama. Visose rinkose galioja taisyklė – jei nori likti lentynose, turi parodyti naudą už pinigus.

Prekybos internetu augimas keičia žaidimo taisykles mažmeninės prekybos maisto produktais srityje, atverdamas naują konkurencijos sferą. Mažmeninės prekybos atstovai, prekiautojai internetu ir kiti rinkos dalyviai turi prisitaikyti prie naujų reikalavimų, keliamų prekybos internetu sprendimams, pvz., dėl saugaus maisto tvarkymo, apsaugoto nuo neleistino pakuotės atidarymo, be to, visi turi mokėti spręsti sudėtingus logistikos iššūkius.

Mažmeninės prekybos atstovai ir prekių ženklų savininkai kovoja dėl vartotojo dėmesio prekybos vietoje, o pakuotės dizainas šiuo atveju yra svarbiausias veiksnys. Antrinės pakuotės kaip prekės ženklo stiprinimo priemonės svarba didės, ji skatins toliau investuoti į aukštos kokybės spaudą ir prekių išskirtinumą pabrėžiantį dizainą.

Kaip pakuotė gali padėti

Žvelgdami holistiškai į pakuotės medžiagas, dizainą, prekių išdėstymą ant padėklų, sandėliavimo ir pakavimo procesą, prekių ženklų savininkai ir mažmeninės prekybos atstovai gali integruoti pakuotę į savo kainodaros strategiją, taip rodydami daugiau naudos mažesnėmis sąnaudomis.

Kuriant pakuotės dizainą internetu parduodamoms prekėms, reikia kruopščiai rinktis pakuotės medžiagas, įdėklus ir konstrukcijos dizainą, nes visi šie komponentai gali padėti apsaugoti prekes nuo apgadinimo, o maisto produktus – nuo gedimo ir išmetimo.

Paruoštas lentynai arba demonstracinis sprendimas palengvina parduotuvės personalo darbą, kai reikia papildyti produktų lentynas, taip pat leidžia mažmeninės prekybos atstovui sumažinti rankinio darbo išlaidas ir padidinti prekių išskirtinumą lentynose.

Plačiau apie pakuočių dizainą ir gofruotą kartoną.