Pakuotės popieriui

Skaitmeninių technologijų sklaida keičia visą rinkos erdvę popieriaus gamintojams. Tradicinio laikraščių popieriaus gamintojai kenčia, nes vartotojai sužino naujienas internete. Spausdintiniai žurnalai veikiami mažiau, atsiranda naujų specializuotų žurnalų tikslinėms vartotojų grupėms. Biuro darbuotojams vis dar reikia spausdintinių dokumentų, bet skaitmeninės technologijos ir „žalios" pirkimų strategijos skatina naudoti mažiau popieriaus. Popierinės knygos vis dar populiaresnės už elektronines, o kai kurios rinkos atsigauna po nuosmukio metų. Popieriaus pakuočių pasaulio rinka auga proporcingai gyventojų skaičiaus augimui ir vartotojų įpročių pokyčiams.

Iššūkiai

Popierius išgyvena sunkų perėjimą nuo spaudos prie skaitmeninių technologijų, kuris daro įtaką laikraščių ir žurnalų spausdinimui.

Tam tikri spaudos segmentai, įskaitant specialius žurnalus ir knygas, buvo atsparesni nuosmukiui ir net išaugo.

Biuro spaudos poreikis irgi pasirodė esantis atsparus, nes bendrovės ir toliau naudoja popierių ir spaudą. Mažmeninė prekyba yra dar viena kategorija, kurioje spauda vaidina svarbų vaidmenį ir turi augimo potencialą, nes paklausai paskatinti ir klientui į parduotuves pritraukti naudojami žurnalai ir skrajutės.

Kaip pakuotė gali padėti

Mažėjantis pelnas popieriaus pramonėje verčia didinti ekonominį efektyvumą visoje popieriaus vertės grandinėje. Integruota pakavimo įranga gali padėti išlaikyti žurnalų, knygų ir biuro popieriaus pakavimo proceso ekonominį efektyvumą.

Žvelgiant sumaniai į konstrukcijos dizainą ir pakuotės medžiagas, galima sumažinti pakuočių sandėliavimo vienetų skaičių ir naudojamų pakuotės medžiagų kiekį, neaukojant gabenamo produkto saugumo.

Aktyviai dirbdami su optimalios rūšies ir optimalaus svorio medžiagomis ir plėsdami iš pluošto pagamintų medžiagų ribas, prekių ženklų savininkai gali sumažinti pakuotės svorį ir dydį, nerizikuodami gofruotojo kartono kokybe ir stiprumu.